Flise ved koblingsdåse

Hejsa.

Når man laver fliser rundt om en koblingsdåse i badet, skal dåsen så skæres til før eller efter?

Måske et dumt spørgsmål, men det er fordi at Ø på dåsen er 55mm og rosetten på armaturet er 65mm, så der er ikke meget plads til at skære skævt?

Mvh sne'keren fra fyn
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der fuges med en gummifuge/silikonefuge rundt om koblingsdåsen. Først, når der er fuget, skæres det overflødige af. Skære skævt? Der er 5 mm til hver side, og dåsen skal være glat med flisen.

fase
Du skære først det overskydende af når du er færdig med fliserne, det behøver ikke være glat med væggen og så fuger du.


 Der er intet der er umuligt, det umulige tager bare lidt længere tid.

Tak for jeres svar 👍

Mvh sne'keren fra fyn
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis