Hej jeg bor i en lejlighed fra 2019 hvor der er et ventilations anlæg placeret i et skab i vores bryggers.
der har en lav men ret irreteterende summe lyd.
den sidder inde i et skab med ca 50 cm til væggene af skabbet.
er der nogle der har erfaringer med at lys isolere et skab?