Grundet afstande til mur osv må der ikke være monteret sideglas i den ene side af vores Contura 500 som står drejet ca 45 grader i en slags indhak. I den anden side kunne der såmænd godt være sideglas hvilket vill være dejligt så man kunne betragte ilden fra lænestolen. Er det muligt overhovedet at få sådan en løsning?