Sandfangsbrønd / vandspejl Johnsen78 2 19-03-2020 07:20 Hej LDSJeg skal høre om der skal være det bøj/Knæk på eller om tilslutningen godt må være direkte uden knækket så der ikke står vandspejl ligesom på billedet? 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Søren O 7971 7000 19-03-2020 07:30 Du skal beholde "knækket". Hvis brønden på et tidspunkt bliver "overfyldt" med slam/sand, så vil det fortsætte ud i dine rør og stoppe disse. En anden og endnu vigtigere årsag er at du ellers vil miste vandlåsen, så du vil få kloaklugt op i dine omgivelser. Søren O