Sandfangsbrønd / vandspejl

Hej LDS

Jeg skal høre om der skal være det bøj/Knæk på eller om tilslutningen godt må være direkte uden knækket så der ikke står vandspejl ligesom på billedet?

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal beholde "knækket". Hvis brønden på et tidspunkt bliver "overfyldt" med slam/sand, så vil det fortsætte ud i dine rør og stoppe disse. En anden og endnu vigtigere årsag er at du ellers vil miste vandlåsen, så du vil få kloaklugt op i dine omgivelser.

Søren O
Hej Søren.

Tak for det - det giver mening. God dag
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis