Tror i byggemarkederne bliver bedt om at lukke ned ?.

Subj. er spørgsmålet. Kommer det dertil ?, hvad tror I. Skal igang med badeværelset. Husker fra sidst, jeg er rigtig dårlig til at projekterer, og kører en del efter ting der ikke er nok af, eller ting der lige mangler. Heldigvis er meget af det nethandel (VVS og møbel).

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har hentet undergulv i Silvan i dag, netop for at være sikker. Jeg håber ikke det sker, men man ved aldrig. Det kunne være de f.eks. lukker ned for private, og kun har åbent for erhverv. Jeg har selv været glad for at handle i Stark og Bygma, da man kan købe rigeligt med materialer, og levere tilbage. Stark har 90 dages returret. Det har jeg ofte benyttet mig af. Og det er kun bedre hvis du køber på konto, og så leverer tilbage før betalingsfristen faldet. Så har du ikke haft et udlæg for noget du ikke får brugt. 
Den lokale her har meldt ud at de helst ikke ser folk i butikken/ på lager, men man må gerne ringe og bestille og kan så afhente det med behørig afstand, betaling elektronisk eller på konto. Og de køre naturligvis ud som normalt, men det er lige rigelig for en kasse skruer.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Var i det lokale XL i dag, i forbindelse med mit arbejde, de havde en kasse åben, kun kort eller konto.
De havde skærmet kassemedarbejderen inde bag plexiglas, en fin løsning.

Vi prøver igen, i morgen --
Davidsen, Harald Skrald, JemogFusk og Biltema har ihvertfald åbent

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis