Hej...
Vi er i gang med renovering, og jeg skal have lagt nyt gulv på første salen.
Jeg synes lyd fra første salen er ret tydelig fra stueetagen i dag.
Når jeg nu alligevel skal have gulvet op på første salen, kan I anbefale noget jeg kan gøre, for både at mindske trinlyd, og almindelig lyd generelt?
Af andre årsager hæver jeg gulvet med ca. 2-3 cm - giver det nogle muligheder for noget?
Jeg har lavet en snittegning af hvordan konstruktionen er i dag.
På forhånd tak :-)