Hej
Vi har håndværkere til at lave vores 1. sal. I den forbindelse skal der lægges parketgulv. Jeg kan se, at der er indkøbt gulv fra et finsk firma, som hedder karelia. Jeg har søgt efter firmaet på nettet og fundet en enkelt test, hvor gulvet får dårlige anmeldelser pga. lakken. Er der nogen, som har erfaring med gulv fra det firma?
Vh
Klaus