rep af vinduer

Hej
Skal til at sætte nogle lus ind i nogle vinduer for af fjerne noget råd. Det nye træ kommer kun på udvendigt.

Er ikke sikker på hvad der bedste træ til denne opgave. Tænker på flg.

Fyr U/S,Lærk eller tryk Trykimprægnering.

Håber nogle har et godt indput.

Mvh Martin Malle
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Køb forramme træ, det en bedre kvalitet end US. og brug samme træ som vinduet. I hvert ikke trykket træ. Helt uegnet til snedker opgaver.

Mvh Troels
Hej TRRA

Tak for rådet, jeg vil prøve at rep. mit vindue når det hele bliver mere tørt.

Mvh Martin Malle
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis