Hej LDS
Står og overvejer at skifte min defekte ekspansionsbeholder selv.
Altid rart at lære noget nyt, men er ikke sikker på fremgangsmåden, og om det bare, som i visse tilfælde, er bedre at betale sig ud af det hos min VVser.
Problemet er at ekspansionsbeholderen befinder sig et besværligt sted.
Maskinen er en Luft-Vand varmepumpe, med kombi modul, og det er i dette kombi modul ekspansionsbeholderen sidder. (se billeder)
Mit spørgsmål er.
Bliver jeg nød til at tage "arbejdstanken" ud (nederste tank på billederne), før jeg kan komme til ekspansionsbeholderen, og i så fald, kan jeg bare lukke for div. vand tilførsler, og tømme tanken for vand. Gerne uden at tappe vand fra hele systemet.
Tak for al råd og hjælp!
Mvh
Nel