Jeg har købt en ejendom, hvor dampspæren er fra dengang hvor man ikke mente den skulle være helt tæt.
Jeg har hørt, at man med efterisolering med papiruld kan løse dette problem. Jeg tænker at ligge 100 mm ud, og selvfølgelig lave vibdspærre og hæve gangbro. Er der nogen der har erfaring ud i dette?