Ja, skulle egentlig have gjort det for en del år siden men tiden flyver.
Nu var (stomen) Laura forbi den anden dag og tog min beklædning på den ene kvist.
Har besluttet mig for at sætte disse plader på Inden jeg gør det vil jeg høre om det er en god ide at tilføje noget under disse plader. Tænker noget fugtspærre/vindpap eller lignende. Eller er det bare at skifte 1/1.
Er klar over at isolering og ny kvist ville være optimalt men det er ikke lige nu...(måske lidt isolering er en mulighed)
God weekend :-)
Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...