Naturgas: Cirkulationspumpe, hvor? madon 84 3000 13-03-2020 12:47 Hej,Jeg har lige købt hus, og kan ikke finde min cirkulationspumpe..Sidder den inde i selve fyret?Vaillant vc 1xx e Hvad laver GDS'eren når han har fri? Lige vater'passer ham. ba dum tsss. 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
S. Fabrin 19655 4400 13-03-2020 12:57 Har du prøvet at åbne kabinettet til fyret for at se, hvad der inde bag ved lågen? Der finder du sikkert pumpen. fase
Wezio 1797 4040 13-03-2020 13:29 Pumpen sidder inde i fyret. Det gør den ihvertfald i vores Vailant gasfyr. Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk
madon Trådstarter 84 3000 13-03-2020 16:20 Okay! mange tak! Hvad laver GDS'eren når han har fri? Lige vater'passer ham. ba dum tsss.