Hej,
Jeg har et behov gulv i halvdelen af mit værksted med lidt revner og lidt løs puds. Hvordan kan jeg reparere det? Har læst lidt om selvnivellerende gulv spartel. Kan jeg bare smide det på? Det er jo ikke voldsomt meget. Se gerne billede. Omkring 6 KVM vil jeg tro.