Corona-virus.

Er I berørt af Statens tiltag for at dæmme op for corona-virusen? Hamster og panikkøber I? Eller tager I det med ophøjet ro og ser tiden an? 
Er I berørt af Statens tiltag for at dæmme op for... Vis hele indlægget
124 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Men de private skal jo skrabe penge sammen så vi der arbejder i staten kan holde fri😁
Jeg skal godtnok på vagtordning i vores laboratorium, men vi holder ellers helt lukket.
Vi har dog massere af toiletpapir på arbejdet som slet ikke bliver brugt fordi alle er hjemme.
Så jeg kan komme ordentligt på toilettet hver tredje dag når jeg skal tjekke op på udstyret👍

Elektronikteknikeren
Der må kunne laves en graf der visualiserer forholdet mellem gær og toiletpapir 

Elektronikteknikeren
Det med gær er vist mest blevet et symbol. Under storstrejksen (som var i 1998 og ikke 1996) blev der jo ikke kørt varer ud til butikkerne. Det resulterer først i at der ikke var noget brød også begyndte folk at hamstre gær for at de kunne bage selv. (Det gjorde så vist også at vi var en del dage inde i konflikten før der seriøst manglede gær)

Den store forskel til idag er jo selvfølgelig at der dengang faktisk var varer som manglede. Idag er det rent panik og der ville være nok til alle hvis folk brugte hovedet.


Ask
Var lige forbi "Min Købmand" - der havde lige været lidt "run på" i aftes mellem 21 og 22 - men ellers var alt normalt.. og de sagde at de også havde gær! (nej, nej, jeg siger ikke hvor det er, for så bliver de blot overrendt!)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
Hehe.. Vi får nok både et babyboom og et skilsmisseboom når alt det her coronavæsen engang er overstået.   
Jo, jeg tænker bare på de mennesker, der er magtesløse i situationen.. Heldigvis er forælder godt gået med afkom tæt på - der kan evt. levere ved dør.. men kommer udbrud tæt på, lukker ollekolle ned, og ikke mange kan meget.. Jeg har allerede kontakt med kunder, der har order, men de der er, kan ikke eksekveres, da levering af dele er suspenderet..
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Min Hustru har været ude og hamstre. Hun havde lidt gær tilbage, men hamstrede så en hel pakke, 25g, yderligere. Hun bager alt brød.

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er 50 g i pakker med alm. gær 😇
Måske er tørgær i andre størrelser?

Træd ikke på mine ledninger :o)
Så har hun været særlig grov!  

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 104 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også