Hi
Jeg har et stort køkken alrum,med udgang til teresse,jeg overvejer at overdække denne.. vest vendt..
Nogen der har erfaring i hvor meget mistende lysindfald betyder? der er tale om 6 m vindue, og en af grundene til at jeg vil gøre det er at minske netop solen varme om sommeren, men vil tabet af lys om vinteren være for stor, alle kommentare er velkommen