Overdækket teresse

Hi

Jeg har et stort køkken alrum,med udgang til teresse,jeg overvejer at overdække denne.. vest vendt..

Nogen der har erfaring i hvor meget mistende lysindfald betyder? der er tale om 6 m vindue, og en af grundene til at jeg vil gøre det er at minske netop solen varme om sommeren, men vil tabet af lys om vinteren være for stor, alle kommentare er velkommen
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den vil tage en del lys, du kunne jo overveje en markise i stedet for,, den er super til at holde varmen ude om sommeren, og kan jo så køres ud når behovet er der.

Vi prøver igen, i morgen --
Vi hev 8 meter overdækning ned, da vi overtog huset. Har aldrig fortrudt. Køb en god markise med stormsikring istedet.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis