Hej
Vi har lavet nyt køkken og skal opsætte opvaskemaskine og Ikea blandingsbatteri.
Der har ikke været monteret opvaskemaskine før.
Der er et afløb til faldstamme (se billede) og mulighed for at lave tilførsel med kold og varm vand, da vand-installationen er lige over køkkenet (se billede).
Hvordan gør jeg alt det her smartest og hvilke dele skal jeg bruge?
På forhånd tak 🙂