Engangshandsker i to-styks pakning?

Når man køber f.eks. fugeskum (eller hårfarve   ), så medfølger der en lille pose med 2 stk plast-enganghandsker).
Det er nogen gange lykkedes mig at redde sådan en pakke, til at have liggende i værktøjskassen, i konsolboksen i bilen mv..

Jeg ved godt, at man kan købe æsker med 100 stk. i til en rimelig penge, men så skal de ligge løse i værktøjskassen, de bliver snavsede, blæser væk osv.
Jeg har søgt på nettet, men kan ikke finde dem i almindelig handel. Er der nogen der ved hvor man evt. kan købe dem?  

Træd ikke på mine ledninger :o)
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det tror jeg ikke man kan købe, men du kan jo købe en æskefuld, og pakke dem i "pølsemandsposer" med to stk i hver.

Jeg må nu ærligt indrømme, jeg kyler altid de små pakker plastik handsker ud, jeg har altid en pakke nitril handsker liggende.

Vi prøver igen, i morgen --
de fåes gratis på alle tankstationer.....
Så har du aldrig tanket i nærheden af en ghetto, hvor man har fjernet handsker, papirkurv og alt "løst" inventar!  
Anyway, så er de "løse", og ikke indpakket i en lille fiks pose på ca. 2 * 5 cm., hvilket er det jeg efterspørger, til at smide i bakken øverste i værktøjskassen.
Pokkes også, at konen holdt op med at farve hår.   

Træd ikke på mine ledninger :o)
Ok fair nok fordi jeg bor i Nordjylland hvor vi stadig har plastic handsker magen til sem der følger med hårfarve, til fri benyttelse på alle tankstationer.
Annonce
Dem på tanken er perforerede og yder ingen beskyttelse. De er kun til at afvise smuds på hænderne ved tankning. 

Elektronikteknikeren
mfrost skrev den 11-03-2020 23:06:26

Ok fair nok fordi jeg bor i Nordjylland hvor vi stadig har plastic handsker magen til sem der følger med hårfarve, til fri benyttelse på alle tankstationer.

Meningen er vel at de er forbeholdt til betalende kunder der tanker og. lign. Det er vel ikke en gavebod hvor man bare kan forsyne sig. Vi ved godt at jer jyder er lidt nærige - meeeeeen !!


Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Hvorfor bruger du ikke latex handsker?
Feks har Aldi æsker med latex handsker til en billig penge, og så tager du 3 handsker hvor du hurtigt kan folde 2stk ind i den tredje, og tage med.

Jeg bruger dem tit, og så sidder de bedre på hænderne end de alt  for store plastikhandsker fra tanken  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
God ide PinkHenrik. Det væsentlige er, at de ikke fylder, men kan ligge i en skuffe i bunden af værktøjskassen.
Jeg håbede at man kunne få noget der størrelsesmæssigt minder om 2-pak med ørepropper. 🙂

Træd ikke på mine ledninger :o)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis