Hej :) vi har nogen 4.2 M lange udhængs brædder vi gerne vil have savet over på langs :) hvordan gør vi dette lettes ? Kan man evt få gjort det i et bygge market ? Eller leje en maskine til det ?
Vil helst undgå at købe en maskine til flere 1000 kr 😅🤪