Beklædning af IPE bjælke - hvordan? Nordjyden_ 12 10-03-2020 00:10 Hej alleJeg har opsat en IPE 180 bjælke som jeg skal have pudset op så den står med skarpe kanter. Hvordan gør jeg dette bedst muligt så mørtlen hænger ordentligt fast? 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Christian M 1506 6700 10-03-2020 08:29 Du kan ikke pudse den direkte.Du er nødt til at beklæde den med noget, her er fermacell gips rigtig godt.Er det mørtel du har fyldt den op med?? Mvh. Christian M
Fiahgt 2284 9240 10-03-2020 09:19 Du kan beklæde den med 2lag hønsenet forskudt og det skal pudses med noget meget tyndt flydende puds Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.
pilehave 1210 8543 10-03-2020 11:08 Hvis bjælken er bærende skal den brandsikres. Se evt. https://www.knauf.dk/systemer/brandbeskyttende-elementer/brandsikring-af-stalkonstruktioner
LDS Tip Automatisk tip Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her