vindspærrer til træterrasse?

Jeg har en træterrasse i en meters højde, som nu har fået en drivhus oven på sig. Der er jo mellemrum mellem brædderne, så jeg tænkte jeg ville spærrer for vinden og undgå træk, så jeg nemmere kan holde på varmen vinter/forår/efterår. Nogle anbefalinger til hvad der vil være smart at hænge op under terrassen? Tænker egentlig ikke på decideret isolering, ved mindre det er smarterer. Gerne en billig løsning. 
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vedhæftede filer:
Hvorfor har du ikke lavet mellemrum mellem brædderne ? Træet skal kunne bevæge sig alt efter fugtighed og temperatur. Det vil også blive sværere for træet at tørre når der ikke er mellemrum.

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Jeg skriver da netop der er et mellemrum.  
Altså - almindelig vindpap vil nok være rimeligt effektivt - eller hvis du kan finde en rest undertagsdug - Men du får problemer med at få det sat fast i Ipé. En løsning ku være at sætte det i klemme i trælister du skruer fast i spærrene.  
Men Det vil nok også være en god ide hvis du også inddækker din sokkel og stødtrin, bare for at tage toppen af vindtrykket.

Mvh Troels
Annonce
tak for svar, jeg tror jeg prøver vindpap sømmet fast til spærene. Håber det holder til vindtrykket, men det går vel, hvis det ligger helt tæt.
Opfølgning: Jeg brugte vindpap hæftet med en klipsemaskine på strøerne. Det var billigt og nemt. Det giver et lille problem, hvis man spilder vand, da vindpap også er vandtæt.
Du kan ikke få begge dele

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis