Hej
Vi har købt et 70’er hus med malede klinker. Jeg ved ikke hvornår de er malet, men det er i hvert fald fire år siden. Malingen skaller af i brusekabinen og det er efterhånden meget grimt. Har vi nogle muligheder for at fixe gulvet? Fx spartle? Eller skal vi lave helt nyt badeværelse?