Hej
jeg har en gulvvarme installation hvor en enkelt kreds ikke rigtig bliver varm.
Jeg har haft rumføleren på max i snart 2 dage og selvom fremløbet er varmt forbliver gulvet koldt og slangen med retur vand er også helt kold (markeret med grøn pil på billedet).
Alle andre slanger synes at virke og alle termomotorer/telestater responderer til de respektive trådløse følere.
hvor starter man en sådan udredning?