Hej lds , vi står overfor at skulle skifte vores gamle kalorifere anlæg med tilhørende luftkanaler ud med gulvvarme. I forbindelse med at det gamle gulv fjernes søges gode råd til hvad vi gør med luftkanalerne som er støbt ned under gulvhøjde. Der er eternit i så sikkert også asbest. Giver det mening at fjerne dem eller bør man fylde dem op og lukke af og i så fald med hvad? Tak for hjælpen. Vh Kasper