Finpudse på kældervæg

Emnet er todelt.
Jeg har pudset det ene rum i kælderen op. Der er kommet saltudtræk i forbindelse med at pudsen er tørret på den ene væg. Kan jeg forvente at det kommer igen, når jeg kører finpuds på, hvis væggen er tørret op, når jeg gør det?
Bonus info, der er dræn omkring kælder.

Hvornår kan jeg smide finpudsen på? Skal væggene være tørre eller kan jeg fint afslutte opgaven selvom der er restfugt fra det første pudslag? 
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu skal finpudsen ikke smides på, det gør du med udkast. Du trækker finpudsen på med et stålbrædt og pudser med et filtbrædt. Du kan fint finpudse selvom der lidt restfugt i grovpudsen.

fase
Det er jeg med på. Smide på var bare en talemåde. 😉
Men tak, jeg giver mig i kast med finpuds allerede i weekenden.

Hvad med saltudtræk? Har du en bud på det? 
Jeg er godt klar over at "smide det på" er en talemåde, men når der skal gives skriftlige svar, er det umuligt at se kropssproget, og derfor bør sproget give udtryk for, hvad der menes. 
Med hensyn til saltudtrækket har jeg ikke noget ordentlig svar, så derfor får du ikke et udover at jeg ikke har haft problemer med det. Fej det ned med en kost inden du finpudser, måske kommer det igen, så fejer du det ned igen og maler eller tapetserer, og du ser ikke igen.

fase
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også