Vindpap, uden beskyttelse i det fri. Går den?

Jeg er i gang med at slå et bette cykelskur sammen, lidt i stil med billedet (noget listetræ's agtig beklædning) Men jeg kan mærke på mig selv jeg egenligt godt gad at det var en smule vind og vandtæt (bare en smule) og jeg overvejer derfor om jeg kan sætte vindpap op inde bag listerne - Eller om det danske vejr vil gøre kål på det inden for det første år. Hvad siger eksperterne?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vindpap vil nok kunne holde til vejret, men der vælter jo en cykel en gang imellem og styret rammer lige pappet bagfra. Så er det flænset og kan stort set ikke repareres ordentlig. Men du kan jo slå en tynd plade på først f.eks. Huntonit LINK Det er 3 mm og beregnet til fast undertag.
Der kan også bruges krydsfiner eller det billigere osb plade link


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Tak for svaret. Den tanke havde jeg slet ikke gjort mig, vil lige gå i tænke boks med den, der bliver kun en centimeter i mellem listerne så det er lige før jeg tror det godt kunne gå. Det huntonit produkt kan jeg ikke rigtigt finde, hedder det blot link?
Du skal trykke på link Du kan også se at teksten er fremhævet som grøn så du kan trykke på hele den grønne tekst så skulle der gerne ske noget.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis