Jeg overvejer at fræse/skære riller til gulvvarme i eksisterende betongulv i kælder. Det er et lille badeværelse på 5 m2. Højst sandsynligt er der minimalt eller ingen isolering.
Ved godt de fleste vil sige at gulvet skal brækkes op og der bør graves ud til isolering osv.
Det drejer sig kun om komfortvarme, kan beholde radiatoren. Det kan vel aldrig blive det helt store varmetab i sådan et lille rum som ikke skal bruges så tit.
Vh jonhard