Gulvvarme i et 5 m2 baderum i kælder

Jeg overvejer at fræse/skære riller til gulvvarme i eksisterende betongulv i kælder. Det er et lille badeværelse på 5 m2. Højst sandsynligt er der minimalt eller ingen isolering.
Ved godt de fleste vil sige at gulvet skal brækkes op og der bør graves ud til isolering osv.
Det drejer sig kun om komfortvarme, kan beholde radiatoren. Det kan vel aldrig blive det helt store varmetab i sådan et lille rum som ikke skal bruges så tit.

Vh jonhard
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis det udelukkende er komfort varme, var det så ikke værd blot at lægge el-gulvvarmemåtte ud ? Og så fliser eller lign ovenpå ?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis