Vand og afløb igennem væg

Hej!

Jeg skal igang med renovere bryggers og vil i den forbindelse gerne flytte vaskemaskine og tørretumbler, for at undgå at skulle flytte vand og afløb tænkte jeg på at tage det fra badeværelset som har håndvask lige inde på den anden side af den væg hvor jeg vil placere maskinerne.
Mit spørgsmål er om jeg bare må bore et hul og tilslutte vand og afløb på den anden side af væggen, vil det give problemer med en evt. tilstands-rapport eller andet, hvis jeg vil sælge huset på et tidspunkt?

Mvh Mikkel
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
vi får lavet samme operation af VVS i næste uge. såfremt man laver det rigtigt er det ikke et problem.mit råd er at få en vvs ud og lave det rigtigt.. vvs regner med det koster et par arbejdstimer og materialer som ikke koster alverden.
Tak for info, ville bare vide om det kunne laves  "lovlight" uden brække gulv op for at flytte afløb ( og det lyder sådan hvis det kan klares på et par timer ;) ) så jeg kan jeg nemlig planlægge efter det, skal have VVS'er på uanset hvad pga. andre opgaver.

Mvh. Mikkel
Jep det kan du rolig gøre. Det eneste min vvs påpegede var at man i forsikringsøjemed skulle sikre sig at der enten er indbygget aquastop eller at man får monteret aquastop på slangen når man tilslutter maskinen. Det handlede om at når der ikke var afløb i rummet, så krævede forsikring det vistnok. 
ah ok, super , tak for hjælpen 👍
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis