Have belysning til gangsti og på buske

Vi skal have sat noget lys op på en gangsti på ca. 8-10m, samt belysning på nogle buske/træer rundt omkring i haven  omkring huset. Er der nogen der har erfaring med 12v spots?
Skal have lavet et strømudtag i haven af en elektriker men spørgsmålet er herefter om jeg skal grave ledninger ned til lys-jordspyd eller nøjes med en 12v løsning?. Vi har et meget tilgroet bed lang gangstien, så man vil ikke kunne se ledningerne hvis de bare ligger.
Har set på nedenstående men jeg synes der mangler en bevægelses tænd/sluk sensor 
https://spotshop.dk/shop/duracell-stor-startpakke-287p.html?gclid=CjwKCAiAnfjyBRBxEiwA-EECLIFQ_yeq6NIphHv6cqCQ9Yb-y804ImCG8SEXyhaQZBDmmTuK9MNnSRoC_AwQAvD_BwE
Nogen erfaringer?
Tusind tak for hjælpen på forhånd.

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Grav kabler Ned i rør. Ovenpå jorden Beder du nærmest om at de bliver ødelagt af utilsigtet, dyr, børn og sollys.

12 volts spots er at bede om problemer......i min optik noget fanden ham selv har skabt en dag han havde en ordentlig gang tømmermænd :-), og enig med uldal kabler SKAL graves ned, enten i rør eller min 35 cm ned med dækbånd over

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis