Jeg har et nyt genvex anlæg i huset.En af grundene til at jeg fik det, var bl.a. at kunne udlufte soveværelse om natten.
Døren til soveværelse er om vinteren lukket eller på klem.
Tidligere havde vi altid et vindue åbent, så vi kunne få noget luftudskiftning.
Førhen kunne jeg med min netatmo vejrstation måle over 2000 ppm om natten, hvis ikke vindue var åbent. Med åben vindue kom den pænt under 1000.
Nu da jeg fik genvex tænkte jeg at den kunne holde den under 1000 med lukket vindue.
Men det kniber en del med 2 sovende.
1200 - 1300 ligger den på med genvex kørende på niveau 2 af 4.
Nogen der har erfaring med at justere et genvex anlæg og kan man få bedre luft ved at skrue på nogle parametre?
Jegb har kun indblæs i soveværelse.
Katmus