Jeg har en gammel indgangstrappe som jeg gerne vil nedrive. Tidligere ejer har fået lavet et halvtag over trappen, og min plan er, at få bygget en ny trappe/veranda i træ som integreres med halvtaget (stolperne). Den nuværende trappe ser ud til at være støbt omkring bærende jernbjælker (se fotos). Mit spørgsmål er, hvorvidt jeg selv kan klare nedrivningen? Nogle bud på, hvor langt ind i selve husvæggen jernbjælkerne går og hvorvidt jeg relativt nemt kan få disse ud og reparere med enkelte mursten og fuge op? Jeg er ikke uddannet håndværker, men har hænderne skruet rigtigt på. Ps. jeg vil beholde trappen til kælderindgangen.