Vaskemaskine bliver ved med at pumpe

Min Miele vaskemaskine bliver ved med at pumpe efter den er færdig med at vaske nogle bud på hvad der er galt med den.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
kan være flere fejl -prøv og tip den lidt hvis der kommer vand ud er der noget der er utæt .hvis der ikke gør så kunne jeg godt mistænke luftkammeret for at være tilstoppet med skidt
Vil tro at vandniveauet i vaskemaskinen styres af en "trykbælg" hvorpå der er monteret ledninger. Det kan let være den tynde slange fra vaskekarrets bund til "trykbælgen" der er stoppet. Prøv at afmontere slangen og blæse igennem.

Søren O
Når Jensen skriver "luftkammer" så sidder det i den anden ende af den tynde slange. Altså øverst i maskinen en rund dims med en slange og nogle ledninger. Længere nede går slangen til luftkammer som afmonteres og både tilførsel, selve kammeret og den tynde slange renses godt ved at spule under vandhanen.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Den sidder øverst i maskinen, om det er lige ved program vælger kommer an på hvilken maskine det er, jeg kender ikke præcis alle modeller. Men det er den eneste komponent der har en tynd slange 6-7 mm tyk .

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
den ser sådan her ud
https://www.nettoparts.dk/shop/trykkammer-miele-vaskemaskine-36650p.html
Ok den prøver jeg at spule igennem.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis