Gulvvarme / placering af telestat Hamderlaursen 1 02-03-2020 20:33 Hej allesammen. Jeg håbede lidt der sad en klog en der vidste om telestater skal sidde på fremløb eller på retur manifolden i gulvvarme system. Når jeg søger på det på nettet, ser det ud til den kan sidde begge steder. Har det nogen betydning ? 0 svar Følg tråden