Hul i væg til stereoanlæg

I forbindelse med kommende stuerenovering har jeg overvejet at lave hul i væggen som jeg kan stille stereoanlægget i? På den anden side af væggen er der et skab hvor anlægget står i. Det ville være rart at have fronten af anlægget ud i stuen gennem et hul. Det er en murstensvæg og hullet skal være ca. 50 cm bredt og 30 cm højt. Skal der lægges en en overligger ind eller kan jeg blot fjerne murstene når hullet ikke er større?
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det bedste er at lægge et tyndt brædt op som overligger. Modsat risikere du, at de øverste sten sætter sig ig væggen revner.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis