I forbindelse med kommende stuerenovering har jeg overvejet at lave hul i væggen som jeg kan stille stereoanlægget i? På den anden side af væggen er der et skab hvor anlægget står i. Det ville være rart at have fronten af anlægget ud i stuen gennem et hul. Det er en murstensvæg og hullet skal være ca. 50 cm bredt og 30 cm højt. Skal der lægges en en overligger ind eller kan jeg blot fjerne murstene når hullet ikke er større?