Anti kalk system

Hey alle GDS folk. Jeg er sikker på at der sidder nogen med erfaring på området.

Vi har overvejet blødgøringsanlæg nu hvor det meste af huset er renoveret. Vi har kigget på BWT, men vi har ikke rigtig plads og heller ikke afløb i nærheden.

Min VVSer anbefaler Dropson Emi 4000 anti kalk system.

Er der nogen der ude som har erfaringer med det system?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har desværre ingen erfaring med nævnte anlæg, men vi har et BWT og ville ikke undvære det. Er det slet ikke muligt at tilføje mulighed for afløb?

Vi bryder dog ikke om smagen af det behandlede vand og derfor kører den kolde hane i bryggers udenom systemet og så tapper vi drikkevand der. Til madlavning m.m. bruges det behandlede vand fra køkkenet.
(udendørshaner er også kørt udenom)
Preps: Det lyder interessant. Jeg har også gjort mig tanker om anlægget påvirker smagen.

Vil du dermed anbefale at blødgøringsanlægget har den bedste effekt med færrest ulemper hvor kalkaflejringer er størst? Jeg tænker på varmtvandsbeholdere, opvaske- og vaskemaskiner og så lade det kolde vand gå uden om blødgøringsanlægget?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Størstedelen af dem jeg har sat bwt op hos har ikke ku smage forskel på vandet efterfølgende, ej heller jeg. Og det er alligevel tæt på 50 anlæg.

 Der er intet der er umuligt, det umulige tager bare lidt længere tid.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis