Hejsa,
Jeg er på udkig efter et lille værksted/garage i omegnen af Århus (30km fra centrum), hvor jeg kan have mine maskiner og stå og snedkerere.
Når jeg søger på google får jeg store produktionslokaler med flere 1000 m2 og til en alt for stor leje der er målrettet erhversfolk.
Et lille hjørne i en stor garage eller lade vil være fint, men vil gerne kunne låse af, når jeg ikke bruger værkstedet.
Er der nogen, der kender til sådanne steder eller måske kunne have lyst til at leje noget ud mod en rimelig pris?