Hoobyværksted/garage i omegnen af Århus

Hejsa,

Jeg er på udkig efter et lille værksted/garage i omegnen af Århus (30km fra centrum), hvor jeg kan have mine maskiner og stå og snedkerere.
Når jeg søger på google får jeg store produktionslokaler med flere 1000 m2 og til en alt for stor leje der er målrettet erhversfolk.
Et lille hjørne i en stor garage eller lade vil være fint, men vil gerne kunne låse af, når jeg ikke bruger værkstedet.

Er der nogen, der kender til sådanne steder eller måske kunne have lyst til at leje noget ud mod en rimelig pris?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej AskeT - jeg tror du skal specificere om det er nord/vest eller syd - 30km fra centrum den forkerte vej, er faktisk nok væsentligt.. 
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej Natur

Det er egentlig ikke så vigtigt. Jeg bor inde i Aarhus C, og om jeg skal køre 30km nord, vest eller syd er ikke så vigtigt :) Øst på bliver nok en smule vådt ;) 
ok - jeg opfattede ikke liige at du boede inde i C.. jeg vil tro at syd eller vest vil være størst med chancer.. har du prøvet en annonce i lokalavisen  i et foretrukket område? (det kunne f.eks. være Hasselager/Tranbjerg - eller ud mod Galten/Skovby)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Nej det har jeg ikke. Det kunne måske være en god idé   
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis