New yorker gulv/ det rå look.

Hej LDS

Vi er i gang med en stor omgang renovering af en gammel gård. Vi er nu kommet til badeværelset og i den forbindelse vil vi gerne have et råt look på gulvet. Der er lige pt. Fliser derude med gulvvarme under.

Vores tanker er at bruge noget selvnivellerende flydespartel ala LIP210 rulle det igennem for at undgå luftbobler og så slutte af med epoxy. naturligvis med en grundig rengøring først og derefter en primer.

Spørgsmål:

- Har søgt men kan ikke rigtig finde et svar, hvad er forskellen på LIP 215 og F.eks

- I forhold til fugerne imellem fliserne, vil det så være en fordel at få dem spartlet plan så der

På forhånd tal!

Med venlig hilsen
Jacob

Ps. Tips fra folk med erfaring modtages med kyshånd :)
Hej LDS Vi er i gang med en stor omgang... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Har været inde og kigge på det ja, men som jeg skrev i en tidligere besked, så vil jeg gerne gøre det så billigt som muligt, idet det her blot er en “midlertidig” løsning. Conteco er en forholdvis dyr løsning ☺️
Fair nok men hvorfor så ikke droppe den midlertidige løsning og lave det godt 1. Gang. For husk nu på at midlertige løsninger har det med at blive permanente..... Og det er blot dyrere at lave en midlertidig løsning for så om.noget tid at lave det om igen.... 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Det er også en tanke der har været strejfet. Men grundlæggende fordi det er husets lille toilet og derfor ikke har prioritet før resten af huset er taget. Gangen der går forbi toilettet skal have “New yorker gulvet” og står for tur, som det næste projekt og så vil det ikke koste meget, hverken økonomisk eller tidsmæssigt, lige at kaste det ind på de ekstra 10 kvm. når vi alligevel arbejder os forbi det :) 
Hej Jacob.
Blev det flot? :-)

Mvh Christian
Hej Christian

Det blev et ok resultat. Gården var en “prøveklud” for mange af vores GDS projekter inden vi landede i eget hus.

Jeg ville ikke selv lave det på badeværelset i mit eget hus. Skulle jeg lave det andetsteds, så ville fremgangsmåden være at udfylde fugerne først for så derefter at smide flydespartlen ud over :)

Med venlig hilsen
Jacob 
Tak for svar.
Ok, fordi de kunne ses igennem spartlen?
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også