Dav - i et sommerhus har vi fået sat nye vinduer i og lavet nye indvendige vægge. Der skal laves nyt køkken, og vi har opdaget at det ene vindue, som sidder netop i bordpladens højde (908 mm over gulv) sidder en lille smule skævt, så det i venstre side stikker 4-5 mm ud fra væggen.
Det gør, at vi ikke kan 'flugte' bordpladen helt ind til væggen.
Jeg har tænkt at tage et stemmejern og hugge lidt i vinduet, så det kan flugte med væggen.
Kan man det? Og på billedet ses, at ved bordpladeoverkant er et 'hulrum' i vindueskarmen, hvordan udfyldes det mon bedst? En lille liste, som males hvid eller en fuge?