Berappe multiplade med hvad?

Hej eksperter

Jeg har lige rejst et par halvmure i h+h multiplade og nu vil jeg gerne have dem berappet som resten af vores hus er lavet i

Hva skal jeg bruge... Har forsøgt med pudse mørtel og det hænger sgutte så godt ved..

Vh Thomas 
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv med en hæftemørtel som fx. Weber multi 280.

Det fikser jeg...
Var det ik en ide at forvande muren med en våd langhåret håndkost, dyppet i en spand vand? Så sikre du dig at den ikke suger alt væsken ud inden din banden overhovedet har ramt muren. 

Mvh. Christian M
 

Christian M skrev den 28-02-2020 15:34:26

Var det ik en ide at forvande muren med en våd langhåret håndkost, dyppet i en spand vand? Så sikre du dig at den ikke suger alt væsken ud inden din banden overhovedet har ramt muren. 

 Fix fundet... Tynd blanding og forvandet mur... 

Så må vi håbe det sidder på i morgen 
Jeg har pudset med bakkemørtel. Det virkede fint så længe der blev forvandet godt. Du kan eventuelt benytte noget betonklæber, hvis du er nervøs for, at det ikke hænger fast.
Dare_Devil skrev den 28-02-2020 17:41:01

Jeg har pudset med bakkemørtel. Det virkede fint så længe der blev forvandet godt. Du kan eventuelt benytte noget betonklæber, hvis du er nervøs for, at det ikke hænger fast.

 Det sidder fint fast nu og er blevet godt... Masser af vand på og tynd blanding.. Det spiller 👍

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis