Hej,
Vinduerne står løbende for skud i de kommende år, og i stuen ønsker vi lidt mere lys.
Som minimum skal det eksisterende vindue føres til gulv, men jeg kunne godt tænke mig de to smalle også. Eventuelt et stort, hvis det giver mening.
Men men, hvad skal man forvente at det arbejde løber op i? Indvendig finish og isætning af vinduer vil vi selv stå for, men selve murearbejdet?
Og er det nemmere at lave nye vindueshuller i en gavlmur?
På forhånd tak.