Indvendige vægge af porebeton Beta 13 6650 27-02-2020 11:40 Hej I forbindelse med ombygning har vi lavet nye indvendige vægge i porebeton. Jeg er gået i gang med at fuldspartle med alm. sandspartel. Men er kommet i tvivl om det findes en bedre metode. Slutresultatet skal være glasfilt. Peter Nissen 1 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
ev elmand 30541 7480 27-02-2020 16:32 Det er én udmærket metode. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
LDS Tip Automatisk tip Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her