hul mur der er kold i det ene hjørne

Hej har haft et varme kamera på mit hus.  Har et hjørne der er koldt i forhold til vægen der støder op mod det hjørne. Skal have skiftet tag her i den nærmeste fremtid, hvad gør jeg nemmeste, er det at købe flamingo kugler og hælde i hulmuren, for tror at jeg kan komme ned i hjørnet når taget er væk. nogle der har en ide.og er der en let måde at sprøjte eller hælde flamingo kugler i, eller noget. Nogle gode ideer. Det er et 1 plans hus med muret gavl.

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kommer jo lidt an på husets alder. Har den en vis alder så er hulmuren lukket for oven. Men naturligvis er det ikke så svært at hugge noget hul så du kan hælde dem derned. Men du skal have lavet en form for stor fast tragt ellers bliver du alvorlig uvenner med naboer.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
ha ha det er jeg i forvejen har en knægt der larmer lidt, men det går jo nok, han flytter vel hjemmefra på et tidspunkt, man er vel curlingforældre, ha ha .    Huset er fra 1971

Det er heller ikke alene naboer. En 1/2 sæk flamingo kugler der blæser rundt er ret irriterende.
I 1971 lavede man stort set alle parcelhuse med åben hulmur. Der var stort bygge boom og kvaliteten svingede noget.
Der var murere der kom godt igennem med det man kalder slæbe isolering. Det vil sige at man startede med en række isolering bats, i første række og når man kom op i højde med dem, trak man dem op, når man igen nåede toppen trak man igen. Til sidst blev det så efterladt øverst så det så ud som om der var isoleret ok.
Jeg siger ikke det er tilfældet hos dig med det er set.

Tror ikke for det ser kun ud til at det er toppen af muren. Ifølge varme billedet der blev taget. Det er ærgerligt at man ikke kan købe de gamle Nilfisk støvsugere mere for de kunne blæse. Nå jeg må se når de får taget af. Men tak

Der er da løvblæsere hvis du vil opfinde noget til formålet.

Herr er en mulighed. Nå ja denne er nok lidt for lille LEGETØJSMODEL

Du siger noget   tror jeg har sådan en jeg kan bruge .  tak for det  . se det er sådan nogle gode ideer man kan bruge

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis