Hej har haft et varme kamera på mit hus. Har et hjørne der er koldt i forhold til vægen der støder op mod det hjørne. Skal have skiftet tag her i den nærmeste fremtid, hvad gør jeg nemmeste, er det at købe flamingo kugler og hælde i hulmuren, for tror at jeg kan komme ned i hjørnet når taget er væk. nogle der har en ide.og er der en let måde at sprøjte eller hælde flamingo kugler i, eller noget. Nogle gode ideer. Det er et 1 plans hus med muret gavl.