vores hus er 20 år ca og vi har natugas.
ude på gasfyret har vi her om vinteren en fremløbs temperatur på 55grader og mærker jer røret så er det også meget varm men kan dog holde på.
inde i huset i skabet hvor vores gulvvarme kommer er der et termostat der dog kun viser knap 30 grader. Jeg har for sjovt skruet op på fuld skrue på vores rumfølere og jeg kan se de termomoterer på kredsene ryger ud dvs de varmer på fuld skrue.Og stort set alle termomotorer er fuldt ude konstant og det kan jo ikke passe
Er humlen i det ikke at temperaturen er for lavt ? Og hvad kan være galt ? Mærker jeg plastik rørende er det fis lunken og de burde jo være Brænd varme hvis de står på fuld skrue