Hej
Vi flyttede i nyt hus sidste forår fra et gammelt utæt 70'er hus - det kan helt sikkert mærkes på varmeregningen da den stort set vil være ikke eksisterende - tilgengæld har vi så det modsatte problem, huset er svimlende varmt så snart solen bager på det i nogle timer (også her i den "vinter" vi befinder os i).
Derfor tænker vi på om det måske kunne være en god idé at få sat noget solfilm på syd-vinduespartierne. Det vi håber at opnå er en mere stabil varme i huset selv på solskinsdage, altså ikke noget med at temperaturen svinger 10 grader i løbet af en solskinsdag - så er der nogen der har erfaring med solfilm, virker det?
Modtager også gerne anbefalinger på firmaer der kan montere i det midtjyske....
Venlig hilsen
Lars