Kan man etablere et nyt isoleret betondæk oven på eksisterende terrændæk

Hej

Jeg skal have skiftet vinterhaven og i den forbindelse vil jeg gerne etablere gulvvarme.
Vinterhaven opvarmet med radiator i dag, og er en del af BBR'en.

Jeg har fjernet det eksisterende pladegulv og fundet, at der ligger et ca. 100mm støbt uisoleret terrændæk.

Mit spørgsmål er nu om jeg kan lade dette terrændæk bliver liggende og starte opbygning af det nye gulv med EPS plader (min 300 mm) overpå? Fra terrændæk til færdig højde af det nye gulv er der omkring 450 mm, så der burde være plads nok til både isolering, rionet, varmeslanger og fliser.
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis