Hej
Jeg skal have skiftet vinterhaven og i den forbindelse vil jeg gerne etablere gulvvarme.
Vinterhaven opvarmet med radiator i dag, og er en del af BBR'en.
Jeg har fjernet det eksisterende pladegulv og fundet, at der ligger et ca. 100mm støbt uisoleret terrændæk.
Mit spørgsmål er nu om jeg kan lade dette terrændæk bliver liggende og starte opbygning af det nye gulv med EPS plader (min 300 mm) overpå? Fra terrændæk til færdig højde af det nye gulv er der omkring 450 mm, så der burde være plads nok til både isolering, rionet, varmeslanger og fliser.