Vinduesmaling til loft inde/ude Krabbes 1 16-02-2020 18:43 Vi malede for 3 mdr tilbage vores bryggersloft med en rest Gori vinduesmaling. Den har sikkerhedsregel 00-1. Vil i vurdere, at der er brug for at udskifte loftet, eller at den er ok at have på. Der er tale om bryggers/entre. Et rum på ca 8m2. 1 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Rantzau 4693 2970 16-02-2020 18:49 Du kan dårligt få maling der er mindre harmløs - lad den sidde og nyd livet.
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på træbeskyttelse med dækkeevne-garanti med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her