løse undertagsstrammere

Er det normalt at undertagsstrammere bliver løse med tiden?
Taget er ca. 10 gammelt og jeg vil gætte på at ca. hver anden undertagsstrammer er lidt løse således at de banker op mod lægterne når det blæser. Der er altså tale om selv undertagsstrammerne er løs jeg kan stå og klikke på dem med en finger.

Jeg ved ikke hvordan de er monteret kan kun besigtige undertaget nede fra, men undertagsstrammerne virker til at være firkantede og lavet af hårdt plast hvilket giver klik lyde når de banker op mod lægterne.

hvad er løsningen på dette? Og vil en evt. ejerskifteforsikring dække det?

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har slet ingen undertagsstrammere - kæft det larmer når det blæser!! Jeg oprettede dette emne, måske du kan bruge det til noget :-)


Hellere leje end at bo på gaden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis