Hejsa.
Vi har købt et hus fra 70'erne, hvor der er et fint, gammelt parketgulv i mange af rummene. Der var væg-til-væg gulvtæppe i næsten alle rum, da vi købte huset.
Nu har vi så fjernet gulvtæppet i stuen og fundet ud af, at det meste af gulvet er parketgulv, men en del af det (som er plant med parketgulvet) er beton/cement/noget lignende.
Vi vil meget gerne have det fine parketgulv frem. Er der nogen, som har erfaring med, hvad man kan gøre i sådan en situation? Skal man have nogen til at brække cementen op og lægge parketgulv?
Mvh