Hej,
Jeg er igang med at lave nyt bad og er kommet i tvivl om hvilket lag jeg skal støbe el-gulvarmen ind i. Typisk støber man det ind i et afretter lag, men da jeg skal have en lille 0.5cm opkant mellem bad og resten af rummet er jeg bange for at bøje det for meget. Kan jeg blot istedet støbe det ind i selvebetonlaget som bliver 3-6 cm tykt og ligger ovenpå en plade styrolit? Og kan jeg risikere at betonlaget revner når det er så tynd?
Mange tak for hjælpen :)