2 ting.
Du skal have ført vandrøret ned oppe fra det høje cisterne.
Og så skal du være sikker på at dit afløb er i gulvet. Det viste toilet har S vandlås til gulvafløb. Går afløb ind i væggen hedder det P vandlås.
Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?
m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)