Hej LDS
Jeg skal til at lægge afretningsgrus i huset i forbindelse med gulvvarme. Jeg har desværre ikke dækket afretningsgruset til, hvorfor det er fugtigt vådt, da det har stået udenfor i haven. Er det nu ubrugeligt eller kan jeg godt bruge det som afretning på trods af at det er meget fugtigt?